مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:252024-01-20اقتصادي

چرا باغ ویلاهای غیرمجاز در هنگام ساخت و ساز تخریب نمی شوند؟


بدون‏ شک دستگاه های نظارتی گشتی در اطراف شهر کاشمر برای بررسی وضعیت باغ ویلاهای غیرمجاز لاکچری که در اراضی کشاورزی و ملی احداث شده ، داشته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی بدون‏ شک دستگاه های نظارتی گشتی در اطراف شهر کاشمر برای بررسی وضعیت باغ ویلاهای غیرمجاز لاکچری که در اراضی کشاورزی و ملی احداث شده ، داشته اند.

اما برای بسیاری سؤال است چرا این مدیران تاکنون در هنگام ساخت وساز این ویلاها فقط نظاره گر بودند و تاکنون حتی یک باغ ویلای غیرمجاز به خصوص در کلاته بزی تخریب نشده است؟ بیش از 10 سال از ساخت وسازهای کلاته ‏بزی می گذرد.

این‏که صاحبان نفوذ تا چه سطحی توانسته اند بر عدم پیگیری ها در برابر این حجم از تخلفات تأثیرگذار باشند را نمی دانیم، اما قطعاً توانایی شان بسیار بالا بوده که تا به امروز نگذاشته اند یک لودر برای جابجایی یک آجر به سمت ‏شان برود! یادم نمی رود در آخرین نشست خبری با فرماندار قبلی به صراحت به مدیر جهادکشاورزی به عنوان دبیر کارگروه ویژه پیشگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز کاشمر دستور داده شد؛ باغ ویلاهای غیرمجاز کلاته بزی شناسایی و نسبت به تخریب با هماهنگی مراجع قضایی اقدام شود ، اما اکنون ماه ها از آن دستور می گذرد و کوچکترین اقدامی در این خصوص صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باغ ویلاهای غیرمجاز در هنگام ساخت و ساز تخریب نمی شوند؟

چرا باغ ویلاهای غیرمجاز در هنگام ساخت و ساز تخریب نمی شوند؟