مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:302024-01-11سياسي

سردار محسن رضایی: جزیره کیش سر آغاز آموزش های غواصی رزمندگان دفاع مقدس بود


دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از وضعیت سخت و بحرانی امکانات و تجهیزات نظامی کشور در دوران جنگ سخن گفت و عوامل پیروزی در دفاع مقدس را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور در آیین اختتامیه دومین کنگره ملی شهدای غواص در جزیره کیش، ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این یادواره، ارادت و احترام خود را نسبت به خانواده های شهیدان غواص اظهار داشت.

محسن رضایی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به حوزه شناختی و معرفتی شهدای غواص بیان داشت: ایجاد گردان های غواص یک نوآوری و خلاقیت بی بدیل بود که باید کنگره و یادواره های متعددی در جهت شناخت هرچه بیشتر این افتخار آفرینی ها برگزار شود.

وی با یادآوری جایگاه و مقام بالای شهدا نزد مردم ایران خاطرنشان کرد: هیچ دینی مانند اسلام جایگاه و منزلت برای شهدا قائل نشده است و در قرآن شهدا زنده خوانده می شوند که نزد خدای متعال روزی می خورند و خشنودند و این مقام و توصیف از شهدا در قرآن، بسیار عظیم و عجیب است؛ بنابراین شهدا در فرهنگ و اعتقادات و دین ما دارای منزلت بی بدیل هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با توضیح وضعیت سخت و بحرانی امکانات و تجهیزات نظامی کشور در دوران جنگ توضیح داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار محسن رضایی: جزیره کیش سر آغاز آموزش های غواصی رزمندگان دفاع مقدس بود

سردار محسن رضایی: جزیره کیش سر آغاز آموزش های غواصی رزمندگان دفاع مقدس بود