مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:302023-12-24سياسي

معاون قوه قضاییه؛ هوشمندسازی و حذف اسناد فیزیکی در کشور از 22 بهمن


معاون قوه قضاییه کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 22 بهمن اسناد فیزیکی حذف و به صورت الکترونیکی و هوشمند خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسن بابایی در جمع خبرنگاران گفت: در نشست شورای تحول قضایی آخرین وضعیت حدنگاری استان بررسی شد که  100 درصد عرصه های ملی تثبیت و منجر به صدور سند مالکیت شد.

معاون رییس قوه قضاییه افزود: در حوزه اراضی کشاورزی جهش خوبی را شاهد بودیم سال گذشته در سفری که به استان داشتم عملکرد کمیسیون رفع تداخل استان یک درصد بود اما در سال جاری 39 درصد موارد تداخل اراضی کشاورزی حل و بحث مالکیت و ثبت سند انجام گرفته است.

وی از ثبت و صدور سند مالکیت 50 درصد اراضی و املاک روستایی خبر داد و گفت: آنچه کهگیلویه وبویراحمد را از سایر نقاط کشور متمایز کرده اینکه اراضی کشاورزی عمدتا در قطعات کوچک بوده و محل ارتزاق مردم است که باید وضعیت مردم را بسنجیم و اگر در اراضی احیاء وجود داشته در کمیسیون رفع تداخل این مورد دیده شود و حکم به زراعی و کشاورزی بودن آن صادر کنیم.

رییس سازمان اسناد و املاک کشور افزود: به همین منظور یکی از قضات به عنوان نماینده رییس کل دادگستری قاضی ناظر در کمیسیون رفع تداخلات خواهد بود که شاید با این اقدام تا چند ماه آینده 70 درصد اراضی کشاورزی استان رفع تداخل می شوند تا ثبت مالکیت و صدور سند را به وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه؛ هوشمندسازی و حذف اسناد فیزیکی در کشور از 22 بهمن

معاون قوه قضاییه؛ هوشمندسازی و حذف اسناد فیزیکی در کشور از 22 بهمن