مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:352023-12-26دانش

مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون ارشد دانشگاه تهران تمدید شد


مهلت ثبت نام در فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (بدون آزمون - استعداد درخشان) سال تحصیلی 1404-1403 دانشجویان دانشگاه تهران تمدید شد.

- مهلت ثبت نام در فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (بدون آزمون - استعداد درخشان) سال تحصیلی 1404-1403 دانشجویان دانشگاه تهران تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه تهران اعلام کرد؛ بنا به درخواست های مکرر، مهلت ثبت نام و تکمیل مدارک داوطلبان پذیرش دوره کارشناسی ارشد استعداد درخشان این دانشگاه تا پانزدهم دی ماه سال جاری تمدید شده است.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه آموزشی دانشگاه تهران به آدرس academics.

ut.

ac.

ir اقدام نمایند.

متقاضاین فوق می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا رفع ابهام و جهت پاسخگویی سوالات احتمالی در خصوص شیوه نامه به آدرس ایمیل Talent@ut.

ac.

ir دفتر استعداد درخشان دانشگاه و مشکلات فنی و سیستمی را با سامانه پشتیانی خدمات فناوری اطلاعات میز خدمت الکترونیک به آدرس sd.

ut.

ac.

ir مکاتبه کنند.

دانشگاه تهران تاکید کرده است که درخواست متقاضی صرفاً در دانشکده ای بررسی می شود که در ثبت نام اینترنتی انتخاب کرده است و به تشخیص دانشگاه مرتبط با رشته تحصیلی کارشناسی خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون ارشد دانشگاه تهران تمدید شد

مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون ارشد دانشگاه تهران تمدید شد