مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:102024-01-03سياسي

مسؤولان زمینه نقش آفرینی نخبگان در جامعه را فراهم کنند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مسؤولان باید زمینه نقش آفرینی نخبگان در جامعه را فراهم کنند زیرا آنان سرآمدان علمی و فکری کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با جمعی از نخبگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به در نظر گرفتن جایگاه علمی نخبگان در اجتماع، گفت: مسؤولان باید زمینه نقش آفرینی نخبگان در جامعه را فراهم کنند زیرا آنان سرآمدان علمی و فکری کشور هستند.

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به میلاد حضرت زهرا (س)، ادامه داد: در زیارت نامه حضرت زهرا آمده است که نخبه واقعی عالم حضرت زهرا (س) است که علاوه بر فضائل آسمانی و ملکوتی ایشان، معصومه ایست که به تمام نیکی ها آراسته و از هر پلیدی دور هستند و حجتی برای تمام ائمه بودند که راه را برای آنان ترسیم کرده است.

وی افزود: نخبگان جامعه ما باید اخلاق، مدیریت، مطالبات و اهیمت خانواده را از روش ائمه (ع) سرمشق بگیرند و عمل کنند تا یک نخبه متشرع شوند.

نکونام با اشاره به اینکه افراد هر چه دارند از فضل خداوند متعال است، اضافه کرد: نخبگان اگر این تصور را داشته باشند که هر چه دارند از خودشان است، دچار آفت می شوند که در قرآن کریم به این روش تفکر قارونی می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان زمینه نقش آفرینی نخبگان در جامعه را فراهم کنند

مسؤولان زمینه نقش آفرینی نخبگان در جامعه را فراهم کنند