مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:502023-12-30اقتصادي

اجرای 8 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر اردل


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای پاسخگویی به درخواست های مردمی، افزایش سطح بهداشت محیط و حفاظت از منابع آب موجود تا کنون هشت کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر اردل انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی گفت: در راستای پاسخگویی به درخواست های مردمی، افزایش سطح بهداشت محیط و حفاظت از منابع آب موجود شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری نسبت به اجرای جمع آوری شبکه فاضلاب در شهر اردل اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: پس از پیگیری های لازم و تخصیص اعتبار شرکت آبفا استان اقدام به اجرای عملیات شبکه فاضلاب در شهر اردل کرد.

وی ادامه داد: شبکه اجرا شده فاضلاب در شهر اردل اکنون به هشت کیلومتر رسیده و این پروژه به صورت فعال در حال انجام است.

 کریمی در تشریح مشخصات پروژه جمع آوری شبکه فاضلاب شهر اردل، عنوان کرد: امسال هم با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی شبکه فاضلاب اردل در حال انجام است.

وی اعتبار هزینه شده برای طرح جمع آوری شبکه فاضلاب در اردل را تا کنون 12 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اجرای شبکه فاضلاب توسط پیمانکاران در محله فاز فرهنگیان و خیابان های فرمانداری و دفتر امام جمعه همچنین چند کوچه دیگر در این شهر انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 8 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر اردل

اجرای 8 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر اردل