مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:552023-12-24اجتماعي

5 گروه جدید به کاروان حج عمره کردستان افزوده شد


مدیرکل حج و زیارت کردستان از افزایش پنج گروه جدید به کاروان حج عمره مفرده استان کردستان خبر داد و گفت: این پنج کاروان از شهرستان های سنندج، کامیاران، - ایسنا/کردستان مدیرکل حج و زیارت کردستان از افزایش پنج گروه جدید به کاروان حج عمره مفرده استان کردستان خبر داد و گفت: این پنج کاروان از شهرستان های سنندج، کامیاران، بانه و دهگلان خواهد بود.

کاوه شیرزادی، 3 دی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: براساس اعلام سازمان حج و زیارت استان کردستان پنج گروه جدید عمره مفرده به ظرفیت 658 نفر به استان کردستان تخصیص داده شد.

وی افزود: این ظرفیت های جدید در قالب دو کاروان از سنندج دفتر خدمات زیارتی قبلتین و دفتر سرزمین وحی کردستان، یک کاروان به کامیاران دفتر صفا سفر پرواز کردستان، یک کاروان به شهرستان بانه دفتر زیارتی معراج نور بانه و یک کاروان دیگر به شهرستان دهگلان دفتر زیارتی وادی زمزم تخصیص داده شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به اینکه در کمترین زمان ممکن این کاروان های تکمیل ظرفیت شد، بیان کرد: در روزهای گذشته نیز 3 کاروان شهرستان سقز، مریوان و سنندج به استان اختصاص یافته بود که تکمیل ظرفیت شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت این سه کاروان 348 نفر بوده است، افزود: این کاروان ها با ظرفیت 91 نفره سنندج، 166 نفره از شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 گروه جدید به کاروان حج عمره کردستان افزوده شد

5 گروه جدید به کاروان حج عمره کردستان افزوده شد