مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 21:102024-01-10اقتصادي

گردهمایی انبوه سازان سراسر کشور در شیراز/ دنبال یاری دولت در ساخت مسکن هستیم


رییس هیئت مدیره انجمن انبوه سازان و ساختمان فارس از برگزاری بیست و یکمین اجلاس انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس هیئت مدیره انجمن انبوه سازان و ساختمان فارس از برگزاری بیست و یکمین اجلاس انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران در شیراز خبر داد.

مهرداد خائف امروز، 20 دی ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از برگزاری بیست و یکمین اجلاس انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران در شیراز خبر داد و گفت: این همایش روز یکشنبه، 24 دی ماه جاری از ساعت 8 تا 15 با حضور مسئولان کشوری و استانی در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محورهای این همایش گفت: این همایش در محورهای فرصت ها و چالش های حضور بخش خصوصی در طرح های کلان؛ جایگاه بخش خصوصی در چشم انداز صنعت مسکن و ساختمان کشور؛ تحلیل برنامه ریزی ها و اقدامات دولت در خصوص تولید مسکن و بررسی چالش های مالی و سرمایه ای در خصوص تولید و عرضه مسکن برگزار خواهد شد.

خائف در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه این انجمن در سال 82 به عنوان یک NGO بازوی دولت در کشور راه اندازی شد، گفت: کانون سراسری انبوه سازان سراسر کشور، بعد از تشکیل، ارتباطات را با سیستم و بدنه دولتی در سطح کلان برقرار می کرد و بعد از آن طرح مسکن مهر به وجود آمد و عمده ساخت و سازهای موفق این طرح توسط انبوه سازان اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی انبوه سازان سراسر کشور در شیراز/ دنبال یاری دولت در ساخت مسکن هستیم

گردهمایی انبوه سازان سراسر کشور در شیراز/ دنبال یاری دولت در ساخت مسکن هستیم