مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:052023-12-26فرهنگي

شعبه دارالکتابه در شهرستان محلات تاسیس می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات گفت: شعبه دارالکتابه در شهرستان محلات تاسیس خواهد شد تا این شهرستان میزبان کارگاه های کشوری باشد.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات گفت: شعبه دارالکتابه در شهرستان محلات تاسیس خواهد شد تا این شهرستان میزبان کارگاه های کشوری باشد.

حمید صادقی، سه شنبه 5 دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان محلات، با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی و همایش شیخ زین العابدین محلاتی به عنوان دو اقدام شاخص این اداره در سال جاری، اظهار کرد: در سال جاری شهرستان محلات برای اولین بار میزبان یک برنامه هنری استانی بود که حدود 70 هنرمند به مدت 3 روز بیش از 50 تئاتر خیابانی را در بوستان های محلات اجرا کردند.

هزینه این جشنواره 220 میلیون تومان بود که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی محلات، موسسه غدیر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تامین شد.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت شیخ زین العابدین محلاتی در مردادماه سال جاری در شهر محلات ادامه داد: نمایشگاه آثار شیخ زین العابدین محلاتی، نمایشگاه آثار بیش از 20 نفر از خوشنویسان برتر کشور، کارگاه آموزشی خط نسخ و ثلث با حضور 100 هنرمند برجسته کشور، چاپ 5 مقاله از اساتید کشوری در یک ویژه نامه و رونمایی از مقبره بازسازی شده شیخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه دارالکتابه در شهرستان محلات تاسیس می شود

شعبه دارالکتابه در شهرستان محلات تاسیس می شود