مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 06:002024-01-19ورزشي

ورمزیار: به موفقیت تیم ملی امیدوارم اما ارائه فوتبال هجومی در تیم زمان بر است


صادق ورمزیار مدافع اسبق تیم های ملی ایران و باشگاه استقلال نقطه نظرات خود را در مورد تیم ملی ایران مطرح کرد.

- صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم ملی فوتبال و خط دفاعی تیم گفت: به نظر من مصدومیت پورعلی گنجی تاثیرگذار بود و باعث شد تا قلعه نویی مجبور شود تغییرات زیادی را در خط دفاعی ایجاد کند.

در بازی با فلسطین هم شجاع خلیل زاده مصدوم شد و مجید حسینی به میدان رفت و طبعاً زمان بیشتری لازم است تا هماهنگی مورد نظر بین مدافعان تیم ملی ایجاد شود.

به نظر من شاید لازم باشد بار دفاعی تیم ملی را از جلو زیاد کنیم و مهاجمان و هافبک ها هم از همان جلو دفاع کنند تا خیلی به خط دفاعی فشار نیاید.

البته این نکته را هم باید متذکر شوم که وقتی تیمی از جلو پرس کند و این پرس شکسته شود، فشار بیشتری به خط دفاعی و به طور کلی ساختار دفاعی وارد می شود.

*نباید گلی که از فلسطین خوردیم را بیش از حد بزرگ کنیم وی افزود: ما در همین جام ملت ها دیدیم که تیمی مثل کره جنوبی که دفاع وسطش در بایرن مونیخ بازی می کند هم گل خورد و یا تیمی مثل ژاپن دو گل از ویتنام دریافت کرد.

این نشان می دهد که به هر حال تیم های بزرگ و مدعی قهرمانی در جام ملت های آسیا هم گل می خورند و نباید بیش از حد طبیعی گلی که از فلسطین خوردیم را بزرگ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورمزیار: به موفقیت تیم ملی امیدوارم اما ارائه فوتبال هجومی در تیم زمان بر است

ورمزیار: به موفقیت تیم ملی امیدوارم اما ارائه فوتبال هجومی در تیم زمان بر است