مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:252024-01-14اقتصادي

نیلوفر حامدی و الهه محمدی با وثیقه آزاد شدند


نیلوفر حامدی و الهه محمدی خبرنگاران بازداشتی در ناآرامی های پس از مرگ مهسا امینی پس از 17 ماه با وثیقه از زندان آزاد شدند.

- نیلوفر حامدی و الهه محمدی خبرنگاران بازداشتی در ناآرامی های پس از مرگ مهسا امینی پس از 17 ماه با وثیقه از زندان آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار نیلوفرحامدی و الهه محمدی به مبلغ هر کدام 10 میلیارد تومان موافقت کرد و در پی این اتفاق هر دو نفر پس از 17 ماه از زندان آزاد شدند.

سی ام مهرماه 1402شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران، رای پرونده نیلوفرحامدی و الهه محمدی را پس از برگزاری جلسات دادگاه و تحقیقات به عمل آمده، اخذ آخرین دفاع و ملاحظه لوایح دفاعیه وکلای مدافع صادر کرد.

براساس رای صادره، الهه محمدی به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا، به تحمل 6 سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور 5 سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

نیلوفر حامدی نیز به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا به تحمل 7 سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور 5 سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیلوفر حامدی و الهه محمدی با وثیقه آزاد شدند

نیلوفر حامدی و الهه محمدی با وثیقه آزاد شدند