مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:102024-01-13سياسي

رهایی سومین محکوم به قصاص در بخش خزل نهاوند


در هفته اخیر با پیگیری های انجام شده با گذشت اولیای دم از حق خود، سومین پرونده قتل عمد این حوزه قضایی در سال جاری ختم به مصالحه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ احمد رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات دادگستری با اشاره به بخش کوچکی از اقدامات انجام گرفته در حمایت از حقوق عامه در حوزه قضایی بخش خزل نهاوند اظهار کرد: به تازگی و به پیشنهاد این مرجع قضایی گروهی متشکل از تعدادی  از مسؤولان بخش خزل و خیران نیک اندیش بخش برای جمع آوری کمک های مردمی به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در روستاهای محروم تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: با وجود آن که مدت زیادی از ایجاد این گروه نگذشته، تاکنون با جمع آوری کمک ها، 400 کاپشن تهیه و بین دانش آموزان مناطق محروم در حال توزیع است.

رییس حوزه قضایی بخش خزل تصریح کرد: تهیه کتاب های کمک آموزشی به ارزش 200 میلیون تومان نیز از دیگر کمک های این گروه خیر است.

وی با اشاه به اینکه در حال حاضر با دستور قضایی برای بخشی از مسیر پرخطر فیروزان ـ نهاوند گاردریل بتنی نصب شده، افزود: اقدامات قضایی لازم برای نصب تیر برق جهت سهولت برق رسانی به روستاهای محروم فیروزان و رفع معارض درباره پست برق نهاوند با ارزش ریالی 300 میلیارد تومان از سوی این حوزه قضایی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی سومین محکوم به قصاص در بخش خزل نهاوند

رهایی سومین محکوم به قصاص در بخش خزل نهاوند