مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:502024-01-03ورزشي

برگزیده گان کنگره ملی بانوان تاثیرگذار دهه فجر امسال تجلیل خواهند شد


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: در ایام الله دهه فجر پس از داوری ها در خدمت افراد برگزیده کنگره ملی بانوان تاثیرگذار خواهیم بود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: در ایام الله دهه فجر پس از داوری ها در خدمت افراد برگزیده کنگره ملی بانوان تاثیرگذار خواهیم بود.

فریبا ولی پور امروز 13 دی ماه در آیین افتتاحیه دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار و سومین همایش بانوی تمدن ساز با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) که در محل سالن همایش جهاد کشاورزی استان برگزار شد، افزود: دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار، سال گذشته 14 بهمن ماه در تهران برگزار شد و آیین آغازین و افتتاحیه این کنگره را امروز در استان داریم.

وی با بیان اینکه از یک ماه پیش ثبت نام در کنگره ملی زنان تاثیرگذار آغاز و استقبال خوبی در سراسر کشور از این کنگره رخ داد و علیرغم اینکه قرار بود در هشتم دی ماه سامانه بسته و داوری ها صورت گیرد اما خوشبختانه این ثبت نام ها ادامه دارد و تمدید خواهد شد، افزود: از تمام بانوان دعوت می کنیم در این سامانه ثبت نام کنند و در ایام الله دهه فجر پس از داوری ها در خدمت افراد برگزیده در این حوزه خواهیم بود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان تصریح کرد: از بانوان لرستانی دعوت می کنم در کارگروه های هشتگانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیده گان کنگره ملی بانوان تاثیرگذار دهه فجر امسال تجلیل خواهند شد

برگزیده گان کنگره ملی بانوان تاثیرگذار دهه فجر امسال تجلیل خواهند شد