مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:152023-12-30سياسي

دشمنان ایران برای از خود بیگانه کردن جوانان ما آنها را دچار بحران هویتی کرده اند


رییس بنیاد ایران شناسی جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان ایران برای از خود بیگانه کردن جوانان ما آنها را دچار بحران هویتی کرده اند تا جایی که بسیاری از جوانان در خیلی از مسائل رفتار غربی ها را در پیش گرفته اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بنیاد ایران شناسی جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان ایران برای از خود بیگانه کردن جوانان ما آنها را دچار بحران هویتی کرده اند تا جایی که بسیاری از جوانان در خیلی از مسائل رفتار غربی ها را در پیش گرفته اند.

دکتر محمد حسین رجبی دوانی، شنبه، 9دی ماه، در نشست خبری که به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد، گرامیداشت جشن های ولنتاین و جمعه سیاه غربی ها در ایران را پشت پا زدن و بیگانگی نسبت به هویت اصیل عنوان کرد.

وی گفت: در بنیاد ایران شناسی تلاش می کنیم در این عرصه که دغدغه رهبر معظم انقلاب است با انجام فعالیت های گوناگون، برای بازگشت به خویشتن جوانان و ایجاد خود باوری بیشتر در مردم ایفای نقش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در روز نهم دی ماه مردم شریف و بصیر ایران نشان دادند که به ولایت باور عمیقی دارند و به خوبی می توانند فتنه ها و دشمنی های توطئه گران را تشخیص دهند، گفت: آنها فهمیدند که در بزنگاه برای حمایت از حق، حقیقت، ولایت، پاسداری از حریم ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ایران برای از خود بیگانه کردن جوانان ما آنها را دچار بحران هویتی کرده اند

دشمنان ایران برای از خود بیگانه کردن جوانان ما آنها را دچار بحران هویتی کرده اند