مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:002024-01-08فرهنگي

«اوپنهایمر» بهترین فیلم جوایز گلدن گلوب شد


مراسم اعطای جوایز گلدن گلوب 2024 با پیشتازی «اوپنهایمر» و سریال «وراثت» در بخش های سینمایی و تلویزیونی برگزار شد.

- جی پلاس ، هشتاد و یکمین دوره جوایز گلدن گلوب در حالی برگزار شد که فیلم اوپنهایمر با کسب 5 جایزه پیشتاز شد و در بخش تلویزیونی نیز سریال وراثت موفق به کسب 4 جایزه شد.

اوپنهایمر ساخته کریستوفر نولان جایزه بهترین کارگردانی، موسیقی متن، نقش اول و مکمل مرد را نیز از آن خود کرد و فیلم بیچارگان نیز برنده بهترین فیلم کمدی یا موزیکال شد.

باربی ساخته گرتا گرویگ که در 9 شاخه نامزد دریافت جایزه بود در نهایت تنها موفق به کسب جایزه جدید دستاورد گیشه و بهترین ترانه اصلی شد.

*فهرست کامل نامزدها و برندگان بخش سینمایی هشتاد و یکمین دوره جوایز گلدن گلوب از این قرار است: بهترین فیلم درام اوپنهایمر قاتلان ماه کامل مایسترو منطقه مورد علاقه آناتومی یک سقوط بهترین فیلم کمدی یا موزیکال باربی بیچارگان داستان آمریکایی می دسامبر ایر بهترین انیمیشن بلند پسر و مرغ ماهی خوار مرد عنکبوتی میان دنیای عنکبوتی فیلم برادران سوپر ماریو سوزومی آرزو بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان آناتومی یک سقوط از فرانسه برگ های افتاده از فنلاند من کاپیتان هستم از ایتالیا زندگی های گذشته از آمریکا جامعه ی برف از اسپانیا منطقه مورد علاقه از انگلستان بهترین کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اوپنهایمر» بهترین فیلم جوایز گلدن گلوب شد

«اوپنهایمر» بهترین فیلم جوایز گلدن گلوب شد