مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:552024-01-20سياسي

تقدیر جامعه دانشگاهی خراسان رضوی از سپاه پاسداران


جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان خراسان رضوی در دیدار با فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام از حرکت مقتدرانه سپاه در پاسخ به اقدامات اخیر تروریستی در کشورمان تقدیر و تشکر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در دیدار جمعی از دانشجویان با سردار غیاثی که در دفتر فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام برگزار شد، دانشجویان اقدام اخیر سپاه پاسداران را آغاز یک انتقام سخت علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و عناصر آنان در منطقه عنوان کردند و افزودند: این اقدام هشداری برای همه کسانی خواهد بود که فکر تعدی به خاک ایران اسلامی را در سر می پرورانند.

  در این دیدار که با اهدای لوح سپاس و سبد گل از طرف دانشجویان به فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام همراه بود، یکی از دانشجویان به نمایندگی از جمع حاضر، اقدام سپاه را اقدامی شایسته دانست و گفت: این اقدام دل ملت ایران را شاد کرد.

در ادامه این دیدار سردار غیاثی با تشکر از جامعه دانشگاهی استان تصریح کرد: وقتی می بینم دانشجویانی با این انگیزه و علاقه مندی به انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف حضور دارند و به هنگام اقدام می کنند، قلباً خوشحال شده و به آنان افتخار می کنم.

سردار غیاثی اقدامات اخیر عناصر دشمن را از سر استیصال عنوان کرد و افزود: امروز همه می دانیم که آمریکا و رژیم غاصب صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر جامعه دانشگاهی خراسان رضوی از سپاه پاسداران

تقدیر جامعه دانشگاهی خراسان رضوی از سپاه پاسداران