مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:262024-01-13ورزشي

بهره برداری از 55 پروژه ورزشی شهر تبریز تا خرداد 1403


شهردار تبریز از تدوین برنامه بهره برداری از پروژه های ورزشی شهر از بهمن امسال تا خرداد سال آینده خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از تدوین برنامه بهره برداری از پروژه های ورزشی شهر از بهمن امسال تا خرداد سال آینده خبر داد.

یعقوب هوشیار در بازدید هفتگی خود از پروژه های ورزشی شهرداری تبریز که به همراه پرویز هادی، رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز صورت گرفت، اظهار کرد: سلامت و نشاط اجتماعی دو اولویت دوره فعلی مدیریت شهری است که بر همین اساس در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری برنامه های ویژه ای تدوین شده است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق مختلف تبریز افزود: 55 پروژه ورزشی با اعتبار 1000میلیارد تومان و با اولویت مناطق کم برخوردار شهر در دست اجرا است که تا خرداد سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: 25 سالن ورزشی با هدف افزایش سرانه ورزشی تبریز به کارفرمایی شهرداری منطقه یک و با اولویت مناطق محروم شهر در دست اجرا است.

شهردار تبریز با اشاره به تنوع پروژه های ورزشی در سال 1402 مطرح کرد: ورزشگاه پنج هزار نفری قویدل، ورزشگاه قراملک، 25 سالن ورزشی چندمنظوره، استخر، زمین چمن مصنوعی، زمین های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال و گلف از جمله مهم ترین پروژه های ورزشی شهرداری تبریز در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 55 پروژه ورزشی شهر تبریز تا خرداد 1403

بهره برداری از 55 پروژه ورزشی شهر تبریز تا خرداد 1403