مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:452024-01-14اقتصادي

504 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه زیر پوشش طرح جهش تولید در دیمزارها می رود


ناظر اجرایی طرح جهش تولید در دیمزارها در استان کرمانشاه، سهمیه امسال استان برای اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها را اجرای این طرح در سطح 504 هزار هکتار از اراضی کرمانشاه اعلام کرد.

- 504 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه زیر پوشش طرح "جهش تولید در دیمزارها" می رود ایسنا/کرمانشاه ناظر اجرایی طرح جهش تولید در دیمزارها در استان کرمانشاه، سهمیه امسال استان برای اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها را اجرای این طرح در سطح 504 هزار هکتار از اراضی کرمانشاه اعلام کرد.

سعید شیخه پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: تاکنون حدود 250 هزار هکتار از اراضی استان زیر پوشش طرح جهش تولید در دیمزارها رفته و امیدواریم با استقبال خوب کشاورزان شاهد افزایش این آمار باشیم.

شیخه پور با بیان اینکه سهمیه استان کرمانشاه برای اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در سال زراعی گذشته 411 هزار هکتار بود، گفت: با استقبال کشاورزان و افزایش این سهمیه، سال گذشته در نهایت 430 هزار هکتار از اراضی استان زیر پوشش طرح جهش تولید در دیمزارها رفت.

ناظر اجرایی طرح جهش تولید در دیمزارها در استان کرمانشاه اشاره ای هم به پیشینه اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای استان داشت و گفت: این طرح سال اول در سطح 170 هزار هکتار، سال دوم در سطح بیش از 200 هزار هکتار، سال سوم در سطح 430 هزار هکتار و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

504 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه زیر پوشش طرح جهش تولید در دیمزارها می رود

504 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه زیر پوشش طرح جهش تولید در دیمزارها می رود