مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:002023-12-28سياسي

راه آهن اردبیل - مغان جزو 4 کریدور اصلی شمال - جنوب ایران تعیین شده است


با بررسی ها و پیگیری های انجام یافته و نظر مساعد رییس جمهور، راه آهن اردبیل - مغان جزو 4 کریدور اصلی شمال - جنوب جمهوری اسلامی ایران تعیین شده است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: با بررسی ها و پیگیری های انجام یافته و نظر مساعد رییس جمهور، راه آهن اردبیل - مغان جزو 4 کریدور اصلی شمال - جنوب جمهوری اسلامی ایران تعیین شده است.

سیدحامد عاملی در نشست صمیمی با جمعی از فعالان اجتماعی، نخبگان و منتخبان شهرستان گرمی، اظهار کرد: در 2 سال گذشته راه آهن اردبیل - مغان به عنوان یکی از کریدورهای ریلی شمال - جنوب به رییس جمهور پیشنهاد شد.

وی افزود: نهایتا پس از بررسی های تخصصی و فنی در سطح عالی کشور، با نظر مساعد آیت الله رییسی، راه آهن اردبیل - مغان به عنوان یکی از 4 کریدور اصلی شمال - جنوب جمهوری اسلامی ایران تعیین شد و پس از اقناع سازی های گسترده مبنی بر مزیت های مختلف این پروژه به عنوان کریدور کشور، ردیف بودجه ملی برای آن ایجاد شد.

به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، استاندار اردبیل بیان کرد: دغدغه اصلی و مهم در استان اردبیل، اقتصاد بوده و تنها راه پیشرفت اقتصادی استان افزایش تولید است که در این راستا بهره برداری از راه آهن اردبیل - میانه در افزایش سرمایه گذاری ها و رشد تولید موثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن اردبیل - مغان جزو 4 کریدور اصلی شمال - جنوب ایران تعیین شده است

راه آهن اردبیل - مغان جزو 4 کریدور اصلی شمال - جنوب ایران تعیین شده است