مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 22:302023-12-24سياسي

اشرار بدنبال تخریب روابط ایران و پاکستان هستند


فرمانده نیروی مبارزه با موادمخدر پاکستان گفت که اشرار همواره به دنبال تخریب روابط میان دو کشور ایران و پاکستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال محمد انیق الرحمان در دیدار با سردار قاسم رضایی،جانشین فرمانده فراجا با تشکر از فرصت به وجود آمده برای برگزاری این دیدار گفت: ابتدا سلام خود را از طرف مردم پاکستان و نیروهای مبارزه با موادمخدر کشور به شما ابلاغ می کنم.

وی با بیان این که پلیس دو کشور ایران و پاکستان نقاط مشترک بسیاری برای مقابله با موادمخدر دارند، گفت: در نشست های بین المللی و مکان های مختلفی که مربوط به حوزه مبارزه با موادمخدر است همواره ایران و پاکستان زبان و دیدگاه مشترکی دارند و این برای ما باعث افتخار است و امیدواریم با حضور در کشور ایران نتایج خوبی به دست آوریم.

فرمانده نیروی مبارزه با موادمخدر پاکستان به تاریخ، دین و ارتباطات میان نظامیان، مردم و دولتمردان دو کشور اشاره کرد و افزود: اشرار همواره به دنبال تخریب روابط میان دو کشور ایران و پاکستان هستند و باید با اتحاد یکدیگر اجازه ندهیم میان دو کشور و ملت و نیروهای مسلح ما خدشه ای وارد شود.

وی به دیدار سردار رادان از منطقه سیستان و بلوچستان و شهرستان راسک اشاره کرد و گفت: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید اخیر خود مرزهای ایران و کشور پاکستان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرار بدنبال تخریب روابط ایران و پاکستان هستند

اشرار بدنبال تخریب روابط ایران و پاکستان هستند