مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:002024-01-12ورزشي

بشاگرد در حد اعزام یک تیم ورزشی بضاعت مالی ندارد


فعال اجتماعی بانوان بشاگرد با گلایه از شرایط نامساعد ورزش بانوان خواهان توجه بیشتر مسئولان شد گفت: بی توجهی به ورزش بانوان در شهرستان بشاگرد در حدی است که فقط یک رشته ورزشی فوتسال برای بانوان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، راضیه خوبیاری فعال حوزه اجتماعی  شهرستان بشاگرد امروز با گلایه از شرایط نامساعد ورزش بانوان خواهان توجه بیشتر مسئولان شد.

خوبیاری که سابقه طولانی در ورزش دارد و هم اکنون به عنوان مربی و بازیکن فوتسال مشغول فعالیت است با اشاره به کمبود امکانات و فضای ورزشی در بشاگرد بیان کرد: بی توجهی به ورزش بانوان در شهرستان بشاگرد در حدی است که فقط یک رشته ورزشی فوتسال برای بانوان وجود دارد و در باقی رشته های ورزشی با وجود استعدادها و پتانسیل موجود امکانات و تمهیداتی اندیشه نشده است.

وی  با اشاره به عدم اختصاص بودجه حداقلی و نبود اسپانسر برای حمایت از ورزش بانوان بیان داشت: قرار بود تیم فوتسال بانوان شهرستان بشاگرد با یک تیم بانوان در فین مسابقه ای برگزار کند و همه مقدمات فراهم شد اما اداره ورزش و جوانان بشاگرد در حد اعزام یک تیم فوتسال به بخش فین بندرعباس بضاعت مالی ندارد با این تفاسیر سوال اساسی اینجاست که جایگاه ورزش بانوان در شهرستان بشاگرد کجاست و چرا حمایتی و اقدامی از سوی اداره کل ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشاگرد در حد اعزام یک تیم ورزشی بضاعت مالی ندارد

بشاگرد در حد اعزام یک تیم ورزشی بضاعت مالی ندارد