مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:402023-12-23بين الملل

سفر ماکرون به اردن و تاکید بر حمایت از اوکراین


رییس جمهوری فرانسه در مقابل نیروهای فرانسوی مستقر در اردن، از توجه کشورش به منطقه غرب آسیا و خاورنزدیک خبر داد و با اشاره به جنگ اوکراین هم تأکید کرد که غرب نمی تواند اجازه دهد روسیه پیروز شود.

- رییس جمهوری فرانسه در مقابل نیروهای فرانسوی مستقر در اردن، از توجه کشورش به منطقه غرب آسیا و خاورنزدیک خبر داد و با اشاره به جنگ اوکراین هم تأکید کرد که غرب نمی تواند اجازه دهد روسیه پیروز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه با سفر به اردن به مناسبت کریسمس در مقابل سربازان و نیروهای ویژه این کشور با اشاره به موج اخیر حملاتی که ارتش یمن علیه کشتی های در ارتباط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ انجام داده ، گفت که این حملات تهدید غیرقابل تحمل است و جریان های تجارت جهانی را مختل می کند.

به نقل از پاری مچ، وی در جمع سربازان فرانسوی که در قالب ائتلاف آمریکایی ضد داعش در اردن حضور دارند، با اشاره به کشته شدن سه سرباز فرانسوی در تابستان امسال در عراق گفت: این مساله یادآور این است که فرانسه هنوز در منطقه ای که داعش در آن فعال است، مسئولیت دارد.

رییس جمهوری فرانسه هم چنین درباره جنگ اوکراین اظهار کرد: اگر روسیه پیروز (این جنگ) شود، فردا برای ما اروپایی ها چگونه خواهد بود؟ بنابراین ما به کمک به اوکراینی ها ادامه خواهیم داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ماکرون به اردن و تاکید بر حمایت از اوکراین

سفر ماکرون به اردن و تاکید بر حمایت از اوکراین