مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:252024-01-15اقتصادي

شاخص های دسترسی در حوزه آب جنوب سیستان و بلوچستان به بیش از 90 درصد خواهد رسید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه های در دستور کار وزارت نیرو در حوزه جنوب استان، طی دو سال آینده شاخص های دسترسی در حوزه آب به بیش از 90 درصد خواهد رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه های در دستور کار وزارت نیرو در حوزه جنوب استان، طی دو سال آینده شاخص های دسترسی در حوزه آب به بیش از 90 درصد خواهد رسید.

علیرضا قاسمی شامگاه یکشنبه 24 دی در جلسه رفع مشکلات آبرسانی روستاهای جنوب استان، با بیان اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تلاش شده بیش ترین اعتبارات به مناطق محروم استان اختصاص یابد، افزود: روند اجرای پروژه خط انتقال لاتیدان به دمبدف که به دلیل کمبود اعتبارات با کندی مواجه شده بود، با مساعدت وزیر نیرو و ابلاغ اعتبار تا بهمن سال جاری وارد مدار بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: با مشارکت خیرین و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خرید و نصب فیلترهای تصفیه خانه پیرسهراب، با کمترین هزینه از محل اعتبارات عمرانی امکان تصفیه آب به میزان 420 لیتر در ثانیه فراهم شده است.

وی با اشاره به اهمیت این اقدام بیان کرد: راه اندازی این فیلترها منجر به ارتقای سطح بهره مندی از آب شرب اهالی 350 روستای متصل به سد زیردان خواهد شد و آبرسانی سیار به طور چشمگیری کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های دسترسی در حوزه آب جنوب سیستان و بلوچستان به بیش از 90 درصد خواهد رسید

شاخص های دسترسی در حوزه آب جنوب سیستان و بلوچستان به بیش از 90 درصد خواهد رسید