مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:262024-01-18سياسي

یادواره شهید اسماعیل دقایقی در بهبهان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، یادواره سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 بدر  با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر بهبهان برگزار می شود.

یادواره سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی روز پنج شنبه 28 دی ماه، از ساعت 14 آغاز می شود که جمعی از مقامات لشکری و کشوری در این آیین شرکت می کنند.

در این برنامه که همزمان با سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 بدر در گلزار شهدای بهبهان برگزار می شود جمعی از همرزمان و دوستان جبهه ای این شهید گلگون کفن نیز حضور می یابند.

سردار نوشاد آبداری فرمانده تیپ نیروی مخصوص 15 امام حسن مجتبی(ع) در این یادواره حضور می یابد و دقایقی را برای همشهریان سرباز شهید شعبان گلکار، شهید پونس پورجلو و شهید سیدخلیل هاشمی فر سخنرانی می کند.

حسین نعما از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در یادواره سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی در بهبهان به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می پردازد.

سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی در سال 1333 در خانواده ای که به پاکدامنی و التزام به اصول و مبانی اسلام مشهور بود در شهر بهبهان دیده به جهان گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید اسماعیل دقایقی در بهبهان برگزار می شود

یادواره شهید اسماعیل دقایقی در بهبهان برگزار می شود