مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 19:452023-12-24اقتصادي

فرودگاه شهرکرد به زودی آماده پرواز کارگو می شود


مدیر فرودگاه شهرکرد با اشاره به اینکه این فرودگاه به زودی آماده پرواز کارگو می شود، گفت: بررسی مقاومت و طول باند 2 مسئله مهم در رابطه با پروازهای صادراتی با تناژ بالاست که زیر ساخت فرودگاه شهرکرد از این نظر مطلوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل نژادیان حسینی صبح امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی مقاومت و طول باند 2 مسئله مهم در رابطه با پروازهای صادراتی با تناژ بالا است که زیر ساخت فرودگاه شهرکرد از این نظر مطلوب است.

  مدیر فرودگاه شهرکرد افزود: در ابتدای امر مقاومت زیرساخت فرودگاه شهرکرد عدد 35 ثبت شده بود که با محاسبات انجام شده و بررسی های صورت گرفته میزان مقاومت واقعی فرودگاه شهرکرد 48 عنوان شد و این عدد برای صادرات هوایی کارگو عدد مورد قبولی است.

وی با اشاره به نرخ جهانی ثبت شده برای بارهای هوایی، عنوان کرد: به ازای هر یک ساعت پرواز برای حمل یک کیلوگرم بار یک دلار هزینه می شود بنابراین با توجه به وضعیت خوب فرودگاه شهرکرد لازم است در اسرع وقت زیرساخت های این فرودگاه برای فرود هواپیماهای خاص مثل کارگو صادراتی حمل بار آماده شود.

نژادیان حسینی تصریح کرد: زیر ساخت های سایر کشورها به گونه ای است که صادرات خُرد آن ها به شرکت های بزرگ وصل می شود، پس لازم است استان ما هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه شهرکرد به زودی آماده پرواز کارگو می شود

فرودگاه شهرکرد به زودی آماده پرواز کارگو می شود