مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:252023-12-31فرهنگي

معرفی هیات انتخاب بخش مرور تئاتر فجر


حسین مسافر آستانه، محمودرضا رحیمی و روزبه حسینی با حکم دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب نمایش های صحنه ای متقاضی حضور در بخش مرور تئاتر ایران را بر عهده گرفتند.

- حسین مسافر آستانه، محمودرضا رحیمی و روزبه حسینی با حکم دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب نمایش های صحنه ای متقاضی حضور در بخش مرور تئاتر ایران را بر عهده گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، با حکم مهدی حامد سقایان دبیر جشنواره حسین مسافر آستانه، محمودرضا رحیمی و روزبه حسینی سه نویسنده و کارگردان تئاتر به عنوان هیات انتخاب بخش مسابقه مرور تئاتر ایران انتخاب شدند.

حسین مسافر آستانه کارشناس کارگردانی از دانشکده ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناس ارشد کارگردانی-بازیگری از دانشکده ی هنر دانشگاه تربیت مدرس و یکی از مدیران فرهنگی و هنری کشور است که دبیری چهار دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در پرونده کاری دارد.

محمودرضا رحیمی کارشناس ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری و کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس؛ کارگردان، بازیگر و مدرس دانشگاه و مولف کتاب های تخصصی حرکت در تئاتر، تربیت حس بازیگر، ‏تخیل و خلاقیت، بیان و تکلم هنرپیشه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات انتخاب بخش مرور تئاتر فجر

معرفی هیات انتخاب بخش مرور تئاتر فجر