مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:352024-01-15اقتصادي

رفع تصرف بیش از 30 هزار مترمربع از اراضی گرمسار


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار از رفع تصرف و قلع وقمع بناهای غیرمجاز در بیش از 30 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

- علی جورابلو، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار اظهار کرد: رفع تصرف و قلع وقمع بناهای غیرمجاز در  بیش از 30 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در این شهرستان با حکم قضایی انجام شد و این اراضی به چرخه تولید بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز و اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با ورود قانونی دستگاه قضایی شهرستان گرمسار، 16 مورد از بناهای غیرمجاز قلع وقمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: در این عملیات، بیش از 30 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستای ناروهه و منطقه مجاور باغ همایون از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزاد شد و به چرخه تولید بازگشت.

جورابلو گفت: بناهای غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بود که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان گرمسار و یگان امداد نیروی انتظامی قلع وقمع شد.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداران، مالکان یا متصرفان اراضی زراعی و باغی که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوز از کمیسیون مربوطه به تغییر کاربری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 30 هزار مترمربع از اراضی گرمسار

رفع تصرف بیش از 30 هزار مترمربع از اراضی گرمسار