مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:452024-01-06بين الملل

خنجر محور مقاومت روی گلوی صهیونیست ها و آمریکایی ها


رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان حامی بی چون و چرای آن که از ضربات سنگین محور مقاومت در جبهه های مختلف؛ از غزه گرفته تا لبنان، یمن و عراق به ستوه آمده اند و از دفع عملیات های آن ها ناتوان هستند، - با انجام حملاتی کورکورانه حتی در پوست داعش تروریست، درصدد جبران این شکست ها هستند، اما به نظر می رسد این اقدامات آن ها نیز راه به جایی نبرده و به همین دلیل وزیر خارجه آمریکا راهی منطقه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده دم هفتم اکتبر (15 مهر) عملیات منحصربفردی را با حمله به شهرک های صهیونیست نشین منطقه غلاف غزه آغاز کرد و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش افسانه ای ادعایی آن ارزیابی می کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا 24 نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت و به رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی سابقه ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست ها ناگزیر به اعتراف به شکست در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنجر محور مقاومت روی گلوی صهیونیست ها و آمریکایی ها

خنجر محور مقاومت روی گلوی صهیونیست ها و آمریکایی ها