مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 01:202023-12-31سياسي

لحظه ها را دریابیم، نینوای «قاسم» در پیش است


به فاصله 2 روز تا بامداد درد، موج محبت عزاداران و عاشقان سردار در گلزار شهداء کرمان راه افتاده اما هنوز برنامه ها به اوج خود نرسیده است! بهتر بود از 73 ساعت قبل از شهادت و به نیت هفتاد و سومین یار آقای عاشورا برنامه ها را کلید می زدند، - خبرگزاری فارس کرمان _ آمنه شهریارپناه: داغ بزرگی روی دلها سنگینی می کند، بی قراری ها به اوج خود رسیده، 48 ساعت دیگر کربلا تکرار و زلال اشک ها در جای جای خاک جاری می شود.

داغ بزرگ، سوگواری عظیم می خواهد تا کمی تسلای خاطر باشد، تکرار نینوا عزاداری ای شبیه محرم می طلبد، اشک ها حق مطلب را ادا نمی کنند، حتی اگر به اندازه دانه های مروارید باشند، باید به سر و سینه زد، و الا قلب ها از درون می پاشد.

دو روز دیگر ابر مرد جبهه مقاومت به اوج ها می رسد، اما هنوز در کرمان برنامه ها به اوج خود نرسیده است! تپش های قلبم فراتر می زند، دلم طاقت نمی آورد، از همان دفتر کار راه را به سمت گلزار شهدای کرمان تغییر می دهم و خودم را به گذرگاه معرفت می رسانم.

راه را بسته اند، از کمی دورتر با خانمی هم قدم می شوم، چهره اش غم دارد، کنجکاوی ام گل می کند و راه صحبت را با او باز می کنم.

 به نیت دوست شمالی ام آمده ام فکر می کردم کرمانی نباشد، لهجه متفاوتی داشت، نمی توانستم خوب تشخیص بدهم، گاهی کرمانی صحبت می کرد و گاهی هم به سمت لهجه شمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه ها را دریابیم، نینوای «قاسم» در پیش است

لحظه ها را دریابیم، نینوای «قاسم» در پیش است