مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:552024-01-02اقتصادي

تجمیع پلاک ها برای نوسازی بافت های فرسوده


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بر تجمیع پلاک های فرسوده برای کاهش بناهای لرزان در بافت های فرسوده تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه میدان کار در دست بخش خصوصی و مالکیت از آن مردم است، - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بر تجمیع پلاک های فرسوده برای کاهش بناهای لرزان در بافت های فرسوده تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه میدان کار در دست بخش خصوصی و مالکیت از آن مردم است، راهبرد ما مردمی سازی با تدوین بسته تشویقی موثر و رفع موانع کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آیینی در نشست تخصصی با رابطین حوزه عمران ، مسکن و بهسازی ستاد توانمندسازی اجتماع محور 2020 محله کشور، اظهار کرد: 2 میلیون و 700 هزار واحد مسکن ناپایدار در محلات هدف بازآفرینی شهری شناسایی شده و ما چاره ای جز این نداریم که به نوسازی بناهای فرسوده در محلات هدف بازآفرینی شهری سرعت ببخشیم.

وی با اشاره به زلزله بم و مقایسه آن با زلزله در سه استان کشور ترکیه گفت: زلزله اخیر در کشور ترکیه ، به لحاظ بزرگی و سطح وقوع حادثه، از زلزله شهر بم خیلی بیشتر بود اما آمار تلفات آن به تلخی حادثه شهر بم نبود.

واقعیت این است که اگر کشور ترکیه برنامه های مقاوم سازی و نوسازی واحدهای فرسوده خود را به درستی اجرا نمی کرد، شاهد فاجعه مرگبار در این کشور بودیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع پلاک ها برای نوسازی بافت های فرسوده

تجمیع پلاک ها برای نوسازی بافت های فرسوده