مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:402024-01-06اقتصادي

واکسیناسیون 9780 کودک زیر 5 سال در نقاط مختلف رودبارجنوب


مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب از اجرای طرح ملی تکمیلی واکسیناسیون علیه بیماری فلج اطفال برای 9780 کودک زیر پنج سال در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری با خوراندن قطره فلج اطفال خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب از اجرای طرح ملی تکمیلی واکسیناسیون علیه بیماری فلج اطفال برای 9780 کودک زیر پنج سال در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری با خوراندن قطره فلج اطفال خبر داد.

احسان باقری در گفت و گو با ایسنا، همجواری ایران با دو کشور پولیو اندمیک در مرز شرقی و ترددهای بسیار را موجب افزایش خطر بازگشت مجدد این بیماری به کشور دانست و گفت: برای تداوم وضعیت عاری از پولیو(فلج اطفال) طی سال های اخیر ایمن سازی تکمیلی با کیفیت مطلوب ضروری است.

وی طرح تکمیلی واکسیناسیون علیه فلج اطفال را برای کودکان زیر پنج سال ایرانی و غیرایرانی دانست و افزود: این واکسیناسیون از 16 دی ماه آغاز و به مدت 4 روز ادامه دارد و شروع نوبت دوم عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال از تاریخ 14بهمن ماه است که تا 17بهمن به صورت مراجعه به درب منازل(خانه به خانه) اجرا می شود.

باقری اظهار کرد: در این طرح همه کودکان زیر پنج سال در کلیه مناطق شهرستان رودبار جنوب تحت پوشش قرار خواهند گرفت و کلیه متولدین 16 دی ماه سال 1397 به بعد این قطره را دریافت می کنند که در صورت عدم حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 9780 کودک زیر 5 سال در نقاط مختلف رودبارجنوب

واکسیناسیون 9780 کودک زیر 5 سال در نقاط مختلف رودبارجنوب