مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:452024-01-06بين الملل

عقب نشینی اسراییل از 2 محله در غزه پس از 10 روز نبرد مرگبار


عملیات های منحصر بفرد مقاومت در دو محله در شمال شرق غزه، نظامیان اسراییلی را به عقب نشینی پس از نبردهایی مرگبار واداشت، اما پیش از عقب نشینی، - ویدئو های مقاومت در التفاح و الدرج    نظامیان اسراییلی از 21 دسامبر گذشته پیشروی به سوی دو محله التفاح و الدرج را آغاز کردند و تجهیزات و ادوات نظامی خود را وارد این دو منطقه کردند.

اما سرانجام دیروز جمعه، پس از تحمل تلفات سنگین در کمین های مرگبار و تک تیراندازی های دقیق مقاومت و انهدام ده ها جنگ افزار نظامی،  مجبور به عقب نشینی شدند.

 کتائب القسام روز جمعه اعلام کرد که تنها طی 48 ساعت گذشته، 20 خودرو و جنگ افزار اسراییلی را در این دو منطقه منهدم کرده است.

    خبرنگار الاخبار یوسف فارس در گزارش خود در خصوص این عقب نشینی نوشت که محافل مقاومت می گویندبه دشمن فرصت کافی برای دستیابی به هدف نظامی اش در این محله ها نداده اند و نظامیان اسراییلی در نهایت در زیر آتش مجبور به عقب نشینی شده اند.

رسانه های اسراییلی نیز نوشتند عملیات در غزه در حالی پایان می یابد که مقاومت قادر است تا سه سال دیگر نیز به سوی اسراییل موشک شلیک کند و این به معنای شکست در جنگی است که با هدف نابودی حماس آغاز شد، گواه آن نیز شلیک های مستمر راکتی، درست از مناطقی است که اسراییل به تازگی از آنها عقب نشینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی اسراییل از 2 محله در غزه پس از 10 روز نبرد مرگبار

عقب نشینی اسراییل از 2 محله در غزه پس از 10 روز نبرد مرگبار