مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:252024-01-18سياسي

انتقاد حدادعادل از تعداد کم نمایندگان زن در مجلس


رییس شورای ائتلاف با اشاره به اینکه زنان نیمی از جامعه هستند و باید درهمه عرصه ها حضور داشته باشند، توضیح داد: تعداد زنان در مجلس تناسبی با واقعیات جامعه ندارد و در 290 نفر نماینده چرا باید تعداد نمایندگان زن 17 نفر باشد؟ باید این رقم افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، غلامعلی حداد عادل روز پنجشنبه -28 دی- در همایش《زن، مشارکت و تحول حکمرانی》با اشاره به حوادث غزه و مردم قهرمان فلسطین گفت: بیش از 100 روز از بمباران مردم فلسطین به جرم دفاع از خود می گذرد و نقش زنان در این مقاومت بسیار شکوهمند و افتخار آفرین است اما رسانه های جهان نه آن را می بیبنند و نه انعکاس می دهند.

نباید اجازه دهیم اخبار فلسطین برای ما عادی شود.

نقش زنان در مقاومت غزه بسیار شکوهمند و افتخار آفرین است وی با تاکید بر اینکه به اینکه جنایت غزه مایه شرمساری انسان است، گفت: موجب سرافکندگی انسان است که به همه ادعا این شده است که گروهی از منطقه دیگر سرزمین مردم را اشغال کنند و از اشغالگر پشتیبانی شود.

رییس شورای ائتلاف با اشاره به اینکه از همان دوران تجدد، تمدن غربی چند کلیدواژه و تابلو برای نفوذ در جامعه ایران و اسلام داشت، توضیح داد: پیشرفت در علم، فناوری، صنعت و قانون، دموکراسی و آزادی از این کلیدواژه ها و تابلوها بود که جامعه اسلامی متهم به عقب ماندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حدادعادل از تعداد کم نمایندگان زن در مجلس

انتقاد حدادعادل از تعداد کم نمایندگان زن در مجلس