مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:502024-01-19سياسي

افزایش فریادهای جهانی علیه صهیونیسم/ پیام موشکی سپاه برای اسراییل


امام جمعه گرگان با اشاره به موشکی که توسط سپاه پاسداران به ادلب سوریه پرتاب شد، گفت: این موشک از خوزستان به سمت ادلب پرتاب شده که یک هزار و 200 کیلومتر فاصله دارد و برای کسانی که فاصله ایران تا اسراییل را می دانند بسیار معنادار است.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با اشاره به موشکی که توسط سپاه پاسداران به ادلب سوریه پرتاب شد، گفت: این موشک از خوزستان به سمت ادلب پرتاب شده که یک هزار و 200 کیلومتر فاصله دارد و برای کسانی که فاصله ایران تا اسراییل را می دانند بسیار معنادار است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز، جمعه 29 دی ماه 1402 در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان که در مصلای وحدت برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته آینده ایام بسیار مبارکی است، اظهار کرد: هفته آینده شب ولادت امام جواد (ع)، جوان ترین ائمه ما است و چه زیباست که نسل جوان ما که امروز به دنبال الگو هستند از این امام پیروی کرده و درس بگیرد.

وی با بیان اینکه ما ایام اعتکاف را پیش رو داریم، عنوان کرد: اعتکاف نیاز انسان است و توجه انسان را از این جهان مادی چند روزی جدا می کند؛ ماه رجب در خانه خدا و میهمان خدا بودن بسیار می تواند در ساختن انسان نقش داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای داعشی و صهیونیستی در اربیل عراق و ادلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فریادهای جهانی علیه صهیونیسم/ پیام موشکی سپاه برای اسراییل

افزایش فریادهای جهانی علیه صهیونیسم/ پیام موشکی سپاه برای اسراییل