مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:552024-01-07سياسي

سلیمی: دشمن از شهید سلیمانی دو چندان می ترسد


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که در فتنه سال گذشته دم از شعار زن می زدند آیا شهادت بیش از 50 نفر از زنان برومند سرزمین شیران را در حادثه تلخ کرمان ندیده اند؟ - یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که در فتنه سال گذشته دم از شعار زن می زدند آیا شهادت بیش از 50 نفر از زنان برومند سرزمین شیران را در حادثه تلخ کرمان ندیده اند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا سلیمی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: عملیات کور تروریستی اذناب آمریکا و اسراییل در سالگرد شهید عزیز سلیمانی نشان داد دشمن غدار و خون ریز نه تنها از سلیمانی در قید حیات وحشت داشتند بلکه از شهید سلیمانی دو چندان می ترسد.

متاسفانه برخی خواص باز در این آزمون مردود شدند.

همان ها که صاحب تئوری من صبح جمعه فهمیدم هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: این جماعت که دچار دیرفهمی در تمام امور و کج فهمی در پاره ای دیگر از موارد هستند به جای آنکه عامل اصلی این جنایت را نشانه روند انگشت اتهام را به جای دیگر نشانه رفته و از این حادثه دهشتناک نیز برای تسویه حساب های شخصی، سیاسی و جناحی خود استفاده کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته بدیهی است این خطا و به عبارت بهتر این خط نتیجه رفت و آمد بیش از اندازه آنان به انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: دشمن از شهید سلیمانی دو چندان می ترسد

سلیمی: دشمن از شهید سلیمانی دو چندان می ترسد