مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:312024-01-15سياسي

امکانات زیرساختی کرمان برای برگزاری انتخاباتی پرشور بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمان به ریاست علی بابایی فرماندار و مسؤولان کمیته های ستاد مذکور برگزار شد.

بابایی در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از زائران و عاشقان شهید سلیمانی بر لزوم تسریع در امور مربوط به برگزاری انتخابات، طبق برنامه ی زمانبندی وزارت کشور تاکید کرد.

فرماندار کرمان از تشکیل به هنگام جلسات کمیته ها قدردانی کرد و افزود: اصل مهم در اجرا و برگزاری انتخابات امانتداری و صیانت از رأی مردم و همچنین بی طرفی کامل با رعایت کامل قانون در روند برگزاری انتخابات است.

وی عنوان کرد: مسؤولان برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان در تمام سطوح از هرگونه جانبداری از افراد و گروه های خاص جداً پرهیز کنند.

بابایی تصریح کرد: باتوجه به اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اجرای کامل و صحیح قانون انتخابات و تسلط کامل بر قوانین از سوی مجریان انتخابات ضروری است.

فرماندار کرمان ادامه داد: در این راستا لازم است آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات و بازخوانی قوانین انتخابات مدنظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور تمام اقشار و گروه های مردم با هر سلیقه و دیدگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات زیرساختی کرمان برای برگزاری انتخاباتی پرشور بررسی شد

امکانات زیرساختی کرمان برای برگزاری انتخاباتی پرشور بررسی شد