مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:402023-12-29سياسي

وزارت کشور و شورای نگهبان زمینه رقابت همه گرایش های سیاسی را فراهم کنند


وزارت کشور و شورای نگهبان زمینه رقابت همه گرایش های سیاسی در چارچوب نظام را در انتخابات فراهم کنند تا شاهد رقابت و مشارکت بیشتر باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه به مناسبت روز بصیرت، گفت: بصیرت نوعی عقل گرایی پرفضیلت است که از اخلاق اسلامی و روح پاک تزکیه شده به دست می آید روشن بینی و سعادت دنیوی و اخروی و شناخت حق از باطل از جمله فواید بصیرت است.

وی ضمن گرامی داشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، افزود: 9 دی جزو ایام الله به معنی حقیقی کلمه است.

 امام جمعه شهرستان پارسیان شهادت سردار سید رضی موسوی توسط رژیم غاصب اسراییل را تبریک و تسلیت گفت و بیان داشت: اسراییل به دنبال فرار از مخمصه غزه است اما بداند که با این اقدامات صدها سیدرضی و حاج قاسم جای آنها را پر خواهند کرد.

 حجت الاسلام اسماعیل نیا سالروز ارتحال آیت الله مصباح یزدی و شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش را گرامی داشت و افزود: این بزرگواران در روزگاری که فتنه ها بر حقایق سایه افکنده بود نقش آفرینی کردند حاج قاسم کسی بود که با علم و تقوای بالا به بصیرت بی نظیری رسیده بود که تاثیرگذاری او حتی بعد از شهادتش نیز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور و شورای نگهبان زمینه رقابت همه گرایش های سیاسی را فراهم کنند

وزارت کشور و شورای نگهبان زمینه رقابت همه گرایش های سیاسی را فراهم کنند