مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:452024-01-17سياسي

چرا «کربلای 5»، عملیاتی متفاوت و خاص بود؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد نبی رودکی فرمانده لشکر 19 فجر شیراز در دوران دفاع مقدس در بخشی از کتاب تاریخ شفاهی خود، به روایت نقش این لشکر و سایر یگان ها در عملیات «کربلای 5» پرداخته که به مناسبت سالروز این عملیات منتشر می شود.

- حسین خرازی به برادر محسن می گفت: من دیگر لشکرم ازهم پاشیده و نمی توانم عملیات کنم! من به ایشان نگاه کردم، دیدم عرق پیشانی اش را گرفته است.

آن قدر ناراحت و خسته بود که به طورجدی می گفت اینجا دیگر نمی شود کار کرد، ولی آقا محسن می گفت بروید، بگویید از استان نیرو بفرستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد نبی رودکی فرمانده لشکر 19 فجر شیراز در دوران دفاع مقدس در بخشی از کتاب تاریخ شفاهی خود، به روایت نقش این لشکر و سایر یگان ها در عملیات کربلای 5 پرداخته که به مناسبت سالروز این عملیات منتشر می شود.

این فرمانده روایت می کند: در شب ششم عملیات، ما با یک گردان و لشکر 14 امام حسین (ع) هم با یک گردان وارد جزیره بوارین شدیم.

نیروهای پیش روی ما آقای هاشم اعتمادی؛ فرمانده تیپ امام حسن (ع) و محمدجواد روزی طلب، مسئول پرسنلی و محمد غیبی، جانشین تیپ با تعدادی از نیروهای همراه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «کربلای 5»، عملیاتی متفاوت و خاص بود؟

چرا «کربلای 5»، عملیاتی متفاوت و خاص بود؟