مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 20:302023-12-28بين الملل

شمار شهدای غزه از مرز 21 هزار نفر عبور کرد


سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه ضمن ارائه آخرین آمار از تعداد شهدای غزه، گفت که در جنایات امروز صهیونیستها، 210 فلسطینی شهید شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه خبر داد که در پی حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تا کنون، 21 هزار و 320 نفر شهید و 55 هزار و 603 نفر نیز زخمی شده اند.

اشغالگران صهیونیست، صبح امروز دیر البلح و اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را بمباران کردند و موجب شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان فلسطینی شدند، همچنین یک خودروی حامل زخمی ها را در دیر البلح هدف قرار دادند که به شهادت همه سرنشینان آن منجر شد.

دست کم هفت شهروند فلسطینی در بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، شهید شدند.

  خبرگزاری سما به نقل از القدره گزارش داد، نهاد های بین المللی باید برای بازگرداندن بیمارستان الشفا به مدار فعالیت، وارد عمل شوند.

وی همچنین خبر داد که طی 24 ساعت گذشته، رژیم صهیونیستی 20 کشتار در میان خانواده های غزه رقم زد که تا این لحظه، به شهادت 210 نفر و زخمی شدن 360 نفر دیگر منجر شده است.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست، شب گذشته نیز یک جنایت هولناک جدید در نزدیکی بیمارستان الامل در خانیونس مرتکب شدند و با هدف قرار دادن محوطه آن، موجب شهادت دست کم 30 فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار شهدای غزه از مرز 21 هزار نفر عبور کرد

شمار شهدای غزه از مرز 21 هزار نفر عبور کرد