مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:352024-01-03سياسي

مخبر: دانشگاه فردوسی مشهد در مسیر بین المللی شدن گام بردارد


با توجه به هم مرز بودن و نزدیکی جغرافیایی استان خراسان رضوی با کشورهای همسایه شرقی و شمالی، این موضوع فرصت بزرگی برای دانشگاه فردوسی مشهد است تا بتواند با گسترش تبادلات علمی و پذیرش دانشجویان خارجی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در دیدار هیأت رییسه دانشگاه فردوسی مشهد با معاون اول رییس جمهور بر ضرورت نقش آفرینی دانشگاه های بزرگ کلانشهرها در حل مشکلات منطقه ای و توسعه روابط علمی با کشورهای هم مرز تأکید شد.

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و جایگاه دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه با برخورداری از دانشجویان نخبه، اساتید مجرب و تیم مدیریتی جوان و پرانگیزه می تواند به اتاق فکر چابک و کانونی برای تشخیص و حل مسائل در منطقه شرق کشور تبدیل شود.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر لزوم نقش آفرینی دانشگاه های بزرگ در حل مسائل مختلف کشور اظهار داشت: امروز در عرصه جهان شاهد سرعت بالای تغییرات در حکمرانی و تحولات عمومی هستیم و انتظار این است که دانشگاه ها در این زمینه پیشقدم باشند و به مسئولین و مدیران کشور کمک کنند.

مخبر با اشاره به هم مرز بودن و نزدیکی جغرافیایی استان خراسان رضوی با کشورهای همسایه شرقی و شمالی افزود: این موضوع فرصت بزرگی برای دانشگاه فردوسی مشهد است تا بتواند با گسترش تبادلات علمی و پذیرش دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: دانشگاه فردوسی مشهد در مسیر بین المللی شدن گام بردارد

مخبر: دانشگاه فردوسی مشهد در مسیر بین المللی شدن گام بردارد