مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:302024-01-09سياسي

بسیاری از انتظارات مردم کردستان در دولت سیزدهم محقق شده است


توجه دولت به حوزه های عمرانی، فرهنگی و بخش های دیگر به کردستان معطوف شده و بسیاری از انتظارات مردم استان در این دولت محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا عصر امروز در نشست با مسوولان، هنرمندان، اصحاب رسانه و نمایندگان اقشار در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان اظهار کرد: معرفی کردستان برای مشاور فرمانده کل سپاه نیاز نیست چراکه وی با کردستان که مشهد شهدای زیادی از انصار و مهاجر است آشنا است.

وی خاطرنشان کرد: استان کردستان به ویژه بعد از سفر رهبری در سال 88 و با هدایت و سرانگشت مقام معظم رهبری که همگان را با ظرفیت های فرهنگی این استان توجه و تذکر دادند امروز در عرصه های مختلف کاملا مشهود است.

استاندار کردستان تصریح کرد: در عرصه های مختلف حرکت های آغاز شده که بسیار امیدبخش است و امیدواریم این فاصله و محرومیت موجود در استان جبران شود و کردستان به جایگاه واقعی اش برسد.

زارعی کوشا افزود: توجه دولت به حوزه های عمرانی، فرهنگی و بخش های دیگر به کردستان معطوف شده و بسیاری از انتظارات مردم استان محقق شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، این مسیر با قدرت و قوت ادامه داشته باشد و در پایان دولت اول آقای رییسی در شاخص های مختلف پیشرفت کند به میانگین کشوری در شاخص های مختلف برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از انتظارات مردم کردستان در دولت سیزدهم محقق شده است

بسیاری از انتظارات مردم کردستان در دولت سیزدهم محقق شده است