مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:552023-12-28سياسي

حکم قلع و قمع مجتمع آپارتمانی در یک روستای رامسر


حکم قلع و قمع مجتمع آپارتمانی روستای اربه کله رامسر بزودی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس کل دادگستری مازندران موضوع اجرای حکم قلع و قمع مجتمع آپارتمانی روستای اربه کله شهرستان رامسر، در دستور کار جدی دستگاه قضایی مازندران قرار داشته و به محض فراهم شدن تمهیدات لازم، نسبت به انجام این امر، به نحو دقیق و قانونی، اقدام خواهد شد.

  حجت الاسلام محمدصادق اکبری افزود: حکم صادره از دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، حکایت از محکومیت خواندگان پرونده، به خلع ید از حدود پنج هزار متر مربع از اراضی ملی، واقع در روستای اربه کله رامسر و قلع و قمع اعیانی موجود در آن دارد.

  او ادامه داد: با توجه به صدور برگ اجراییه از سوی یکی از شعب محاکم دادگستری رامسر، اجرای حکم صادره، در دستور کار دستگاه قضایی استان، قرار گرفته است.

 رییس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان مازندران با بیان این مطلب که تاکنون مکاتبات متعددی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با فرماندهی انتظامی رامسر برای اجرای حکم، صورت گرفته است، گفت: نظر به اینکه ملک موضوع پرونده، شامل یک ساختمان نیمه کاره هفت طبقه و یک ساختمان 18 واحدی است، فلذا اجرای حکم خلع ید و قلع و قمع، مستلزم انجام مقدماتی از جمله قطع انشعابات ماخوذه از دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قلع و قمع مجتمع آپارتمانی در یک روستای رامسر

حکم قلع و قمع مجتمع آپارتمانی در یک روستای رامسر