مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:102024-01-01سياسي

پروژه های برندسازی محصولات ایرانی تقویت می شوند


سرپرست مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و باینینگ وانگ، معاون مدیرکل در بخش برند ها و طرح های وایپو به بررسی برنامه های مشترک در زمینه مالکیت فکری پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، سیامک اسلامی سرپرست مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازجدید شاخص جهانی نوآوری در سال 2023، وضعیت کلی ایران در عوامل مربوط به مالکیت فکری را مناسب ارزیابی کرد و به رتبه نخست ایران در ثبت مبدأ علائم تجاری برای چندمین سال متوالی در سطح جهان، اشاره کرد.

وی با تاکید بر بازطراحی سامانه مرکز مالکیت معنوی به منظور بهبود و هوشمندسازی فرآیند های ثبت مالکیت های فکری، عنوان کرد: اجرای برنامه های آموزشی و مشاوره فنی در زمینه اختراعات، علائم و برندها، طرح های صنعتی و نشانه های جغرافیایی یکی از اقدامات مستمر مرکز مالکیت معنوی است.

اسلامی با اشاره به عضویت ایران در معاهده مادرید، به پذیرش و بررسی روزانه ده ها پرونده بین المللی تحت سیستم مادرید در مرکز مالکیت معنوی پرداخت.

وی با توجه به عضویت ایران در معاهده نیس در خصوص طبقه بندی بین المللی کالا ها و خدمات، ترجمه فارسی حدود 70 هزار اصطلاح مربوط به کالا و خدمت در قالب مجموعه MGS را از دیگر اقدامات مرکز مالکیت معنوی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های برندسازی محصولات ایرانی تقویت می شوند

پروژه های برندسازی محصولات ایرانی تقویت می شوند