مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:052023-12-31بين الملل

طرح جدید پنتاگون برای کاهش تلفات غیرنظامی و سوالات بی پایان درخصوص رژیم صهیونیستی


در حالی که غیرنظامیان فلسطینی هر روزه در غزه با بمب های عمدتا آمریکایی کشته می شوند، پنتاگون اعلام کرده رویه های جدیدی را برای پیشگیری و پاسخ به آسیب غیرنظامیان در طول عملیات های جنگی ایالات متحده ایجاد کرده است.

- در حالی که غیرنظامیان فلسطینی هر روزه در غزه با بمب های عمدتا آمریکایی کشته می شوند، پنتاگون اعلام کرده رویه های جدیدی را برای پیشگیری و پاسخ به آسیب غیرنظامیان در طول عملیات های جنگی ایالات متحده ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی می نویسد: این رویه های جدید که در قالب سندی 52 صفحه ای اخیرا منتشر شده، مسئولیت هایی را برای وزارت دفاع و فرماندهی های نظامی آن در سراسر کشور ترسیم و آنها را ملزم کرده تا خطرات احتمالی برای غیر نظامیان را در طرح های ضربتی و عملیات رزمی مدنظر قرار دهند.

این طرح یک برنامه عملی را که سال گذشته میلادی توسط پنتاگون اعلام شد برای اصلاح سیاست تلفات غیرنظامی خود که به طور متناقض در مناطق مختلف جنگی اعمال شده، تدوین می کند.

این دستورالعمل که به طور گسترده به عنوان نخستین مورد در نوع خود توسط یک ارتش مدرن صادر شده، همچنین خواستار ارزیابی های استانداردتر از حوادث مرگبار، امکان بازگشایی ارزیابی های گذشته و ارائه گزینه هایی برای پرداخت غرامت، مراقبت های پزشکی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید پنتاگون برای کاهش تلفات غیرنظامی و سوالات بی پایان درخصوص رژیم صهیونیستی

طرح جدید پنتاگون برای کاهش تلفات غیرنظامی و سوالات بی پایان درخصوص رژیم صهیونیستی