مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:502024-01-16ورزشي

2 زمین چمن جدید فوتبال در بوشهر ایجاد می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: برای توسعه زمین های فوتبال در استان اقدامات مهمی انجام شده و 2 زمین به زمین های چمن فوتبال اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه مجمع فوتبال استان به صورت مطلوب تشکیل و برگزار شد، اظهار داشت: با این اراده ای که وجود دارد و نگاهی که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برای ارتقای فوتبال استان دارد توجه ویژه ای برای حل مشکلات و توسعه زیرساخت ها خواهد داشت.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در جام ملت ها به حضور 3 بازیکن بوشهری در ترکیب تیم ملی اشاره کرد و گفت: در بخش استعدادها ما فوران بازیکن داریم این یعنی در بخش استعدادیابی، برنامه ریزی برای آموزش و تیم های پایه باید ویژه کار کنیم.

 وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و هیات فوتبال در حال حاضر تعامل خوبی دارند، اما انتظارات ما از هیات فوتبال در بخش های مختلف برای ارتقا و توسعه این ورزش مردمی در استان هم در جای خود پیگیری می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در این چند ماه بیشترین کمک های مالی به تیم های فوتبال استان در رده های مختلف کرده ایم که بی سابقه بوده است و از فدراسیون هم در خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 زمین چمن جدید فوتبال در بوشهر ایجاد می شود

2 زمین چمن جدید فوتبال در بوشهر ایجاد می شود