مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:552024-01-14سياسي

معرفی برترین های جام رسانه امید در خوستان/ تقدیر از خبرگزاری ایسنا


برترین های رقابت رسانه ای در استان خوزستان با عنوان جام رسانه امید معرفی شدند.

- معرفی برترین های "جام رسانه امید" در خوستان/ تقدیر از خبرگزاری ایسنا ایسنا/خوزستان برترین های رقابت رسانه ای در استان خوزستان با عنوان "جام رسانه امید" معرفی شدند.

در این آیین که امروز،24 دی ماه به مناسبت روز بسیج رسانه (سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و شهدای رسانه) در اهواز برگزار شد، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، سرگرد بهمیی رییس سازمان بسیبج رسانه استان، منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دیگر مسئولان و نیز اصحاب رسانه حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام رسانه امید جامی است که به ابتکار سازمان بسیج رسانه خوزستان شکل گرفت و به یک رویدادی ملی تبدیل شد؛ در این جام، 29 تیم در استان خوزستان با هم به رقابت پرداختند و در نهایت نیز تیم شهید غلامرضا رهبر(خبرگزاری ایرنا)، تیم علی هاشمی(خبرگزاری فارس) و تیم حسن درویش(خبرگزاری بسیج) به عناوین اول تا سوم دست پیدا کردند.

همچنین در این مراسم تیم شهید احمد رستگار( خبرگزاری ایسنا -پریسا زنگنه منش، دلال آلبوشهبازی و ابراهیم متین سیرت-) و نیز تیم شهیده آیات خضوزه، تیم شهید جواد زیوداری،تیم شهید عبدالرسول مصطفایی، تیم شهید مجید سیلاوی و تیم شهید علی مدد طاهری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های جام رسانه امید در خوستان/ تقدیر از خبرگزاری ایسنا

معرفی برترین های جام رسانه امید در خوستان/ تقدیر از خبرگزاری ایسنا