مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:452023-12-24پزشكي

چشیدن طعم مادری با رحم اجاره ای میلیونی


استفاده از رحم جایگزین یا همان رحم اجاره ای اتفاق تازه ای نیست و سال هاست به عنوان روشی برای کمک به زوج های نابارور مورد استفاده قرار می گیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استفاده از رحم جایگزین یا همان رحم اجاره ای اتفاق تازه ای نیست و سال هاست به عنوان روشی برای کمک به زوج های نابارور مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناباروری یکی از مشکلاتی است که این روزها برخی زوج ها با آن دست و پنجه نرم می کنند و بنیان برخی از خانواده ها را با تهدید مواجه کرده است، داشتن فرزند موضوعی است که برای بعضی از خانواده ها از اهمیت بالایی برخوردار است، تا جایی که خانواده ها حاضرند از انواع داروها استفاده کنند، به مدت طولانی زیر نظر پزشک باشند تا بتوانند کودکی را به دنیا بیاورند.

این در حالیست که یکی از راه های درمان ناباروری استفاده از رحم اجاره ای است که گاه هزینه های هنگفتی برای زوجین رقم می زند.

گاهی تمام تلاش ها برای باردار شدن بی نتیجه می ماند.

این زمانی است که اطرافیان راه های جایگزینی را برای اینکه خانواده بتواند کودکی داشته باشد، پیشنهاد می دهد، رحم جانشین یا رحم اجاره ای یکی از روش ها برای رسیدن به این هدف است، برخی از خانواده ها حاضر می شوند به کمک زن دیگر که ممکن است از افراد خانواده یا فردی که قبول می کند در مقابل دریافت وجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشیدن طعم مادری با رحم اجاره ای میلیونی

چشیدن طعم مادری با رحم اجاره ای میلیونی