مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:302024-01-20سياسي

بزرگترین رویداد کتابت قرآن کریم جهان اسلام برگزار می شود


بزرگترین رویداد کتابت قرآن کریم جهان اسلام با عنوان دانش آموز کاتب قرآن کریم در دوم بهمن با حضور 6024 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار خواهد شد.

- بزرگترین رویداد کتابت قرآن کریم جهان اسلام با عنوان دانش آموز کاتب قرآن کریم در دوم بهمن با حضور 6024 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام روح الله مختاری - امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ- اظهار کرد: تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری بر موضوع انس با قرآن کریم، با هدف رسیدن به جامعه قرآنی و حاکمیت قرآن کریم بر جامعه و در نتیجه تشکیل جامعه ایده آل است.

از دیدگاه ایشان، قدم اول برای عمل کامل به قرآن کریم، آشنایی با متن قرآن کریم است و برای رسیدن به این مرحله، ایشان معتقدند باید فضای کشور را قرآنی کرد و سن جوانی و نوجوانی را بهترین زمان برای انس گیری با قرآن کریم می دانند چراکه معتقدند برای شروع انس با قرآن کریم باید صفای باطن و نفس پاکیزه داشت.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب تاکید دارند که آینده این ملت، انقلاب و جهان به قرآن وابسته است و امروز شعار دنیای اسلام باید بازگشت به قرآن و عمل به آن باشد.

مختاری ایده شکل گیری رویداد دانش آموز کاتب قرآن کریم که بزرگترین رویداد کتابت قرآن کریم در جهان اسلام است را حاصل برنامه ریزی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین رویداد کتابت قرآن کریم جهان اسلام برگزار می شود

بزرگترین رویداد کتابت قرآن کریم جهان اسلام برگزار می شود