مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:102023-12-25سياسي

تاکید رییس دیوان عالی کشور بر مبارزه با فساد


رییس دیوان عالی کشور خطاب به کارکنان این مرجع قضایی گفت: اگر کوچکترین روزنه ای از فساد در مجموعه دیوان عالی کشور مشاهده کردید کوتاهی نکنید و موضوع را انتقال دهید.

- رییس دیوان عالی کشور خطاب به کارکنان این مرجع قضایی گفت: اگر کوچکترین روزنه ای از فساد در مجموعه دیوان عالی کشور مشاهده کردید کوتاهی نکنید و موضوع را انتقال دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه با کارکنان اداری دیوان عالی کشور اظهار داشت: از اینکه توفیقی حاصل شد که جلسه ای با کارکنان دیوان عالی داشته باشم خداوند را شاکرم، اقتضا داشت این جلسه زودتر برگزار شود ولی با توجه به اهمیت بازدید از کلیه شعب، دفاتر و بررسی مسائل موجود به جهت ایجاد تحول و پیشبرد امور این جلسه با تاخیر برگزار شد.

رییس دیوان عالی کشور در ابتدای سخنانش به بیان مقدمه ای در خصوص مکتب آسمانی اسلام پرداخت و گفت: اسلام به معنای اعتقاد قلبی و یقین و باور داشتن به صحت و حقیقت دین است و در فرمایشات رسول اکرم (ص) اسلام در یک جمله بیان شده است و آن عبودیت و بندگی و تسلیم بودن در برابر خداوند متعال به صورت مطلق و بدون چون و چراست.

وی با طرح این سوال که ما در درجه عبادت در چه مرحله ای هستیم، خاطرنشان کرد: اولین گام در اسلام برای سعادت و تامین خوشبختی عبودیت و بندگی است، امیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس دیوان عالی کشور بر مبارزه با فساد

تاکید رییس دیوان عالی کشور بر مبارزه با فساد