مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:402024-01-17سياسي

رونمایی از نشان مسئولیت پذیری اجتماعی دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران


نشان مسئولیت پذیری اجتماعی دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با حضور محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی و رونمایی از نشان مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران یکم بهمن ماه 1402، با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، جمعی از وزرا و اعضای هیأت دولت، سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرکز همایش های بین المللی جمهوری ایران اسلامی برگزار می شود.

لازم به ذکر است که مسئولیت اجتماعی دانشگاه های نسل چهارم در ایران و جهان از جمله محورهای مهم این همایش محسوب می شود.

در این رابطه مهدی شهبازی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تصریح کرد: این مرکز آموزشی به عنوان آموزش عالی کشور و پیشرو علم در کشور با اجماع نظرات نخبگان در داخل دانشگاه تهران طی 2 سالی است که با توجه به تثبیت خود در کشور از موضوعات کمی، جایگاه در نمایه های خاص و جایگاه های علمی خاص که دانشگاه های دیگر دنبال آن هستند، عبور کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ادامه داد: دانشگاه های برتر جهان هم در فرایندهای اجتماعی از معیارهای گذر کرده اند و به دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نشان مسئولیت پذیری اجتماعی دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران

رونمایی از نشان مسئولیت پذیری اجتماعی دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران